onsdag 27 oktober 2010

"I saw the sign..."

Tog barnen till en Pumpkin Patch idag efter skolan för att få ett litet avbrott i vardagen.   På söndag är det Halloween här och vi har inte ens karvat några pumpor eller bestämt oss för vad vi ska klä ut oss till...

Min vän, Ronny, sa till mig häromdagen att när man börjar satsa på något helhjärtat så möter man helt plötsligt folk som kan hjälpa en.  Eller så ser man lite "signs" här och var som styr en åt rätt håll...  Ja, idag på Pumpkin Patchen så sa mannen som hjälpte till med ponnyridningen så här:  "om alla de här barnen är dina och du är i sån bra form så tycker jag du ska skriva en bok - om du ändå kunde övertala hälften av alla kvinnor att ta hand om sig själva efter de fått barn..."  WOW!  Jag sa bara att tro det eller ej, men jag håller faktiskt på...

Jag tror inte att en "sign" skulle vara mer uppenbar om den blinkade framför mig med strålkastare! :)



Kram och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar