fredag 29 oktober 2010

Å nej, inte jag också?

Känner mig rätt så ohipp idag...

Skyler och Porter har Halloweenpartys på skolan idag och när jag släpper av Skyler i morse i mina checka shorts och coola tröja med dödskallar på säger hon "Mamma, när du kommer till mitt party idag så kommer du ha lite finare kläder på dig va?"  Okej, jag fattar vinken...

Åker sedan för att lämna blod för tester hos doktorn, där sköterskan försäkrar sig om att jag har fastat.  Ja, säger jag "and I'm sooo hungry" säger jag och skrattar lite.  Hon ler ett litet snett uttråkat leende åt mig och jag tyckte bara hon var otrevlig tills jag hör båda gubbarna brevid mig (som också lämnar blod) "yea I'm fasting and I'm soooo starving..." "Oh, me too I am Hung-rey" "Man, the hardest thing is not having my coffee in the morning" osv. osv. osv.  Då inser jag att dessa stackars sköterskor får höra detta varje morgon...  och det värsta är att jag är en av dem!!!  Jag som trodde jag var så mycket hippare än så!

Hoppas bara min coolhetsfaktor förbättras under dagen...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar