torsdag 31 januari 2013

Beach Body 2013

Det händer i stort sett varje år...
När alla andra har gett sina nyårslöften och tränar som aldrig förr så tar jag och Danny av någon anledning en paus i vårt gymmande!  Det är ingen medveten grej.  Jag vet inte om vi liksom njuter av julen och nyår till fullo och blir lite förslöade...  Nu har Januari kommit och gått och jag har inte tränat en enda dag!!!

För att vara alldeles ärlig kan jag nog inte säga att jag har tränat särskilt mycket under hela hösten.  Jag förstår att i den situation jag har varit så är det okej - men samtidigt vet jag att vid fysisk träning ökar kroppens production av endorfiner.  Dessa kan i sin tur underlätta humöret och stress i kroppen - något jag uppenbarligen kunde behövt...

Medan jag klurar på hur min PT-business ska se ut har jag därför bestämt mig för att påbörja min egen utmaning i Beach Body 2013!  Därför utelämnar jag mig helt och lägger in ett "före" kort.  Med ett påtagligt behov av en solbränna och även en hårtvätt tycker jag att det blev ett klassiskt "före-kort"!


Mitt ansiktsuttryck visar tydligt hur bekväm jag känner mig...  Såna här gånger känns mina dagar som sport-modell i Kalifornien väldigt långt borta.  Tänk att det är så mycket lättare att gå omkring i en bikini på en offentlig plats framför en filmkamera än att ta ett kort hemma i huset i Östersund!  Följ mina Beach Body 2013 inlägg så kanske jag delar med mig av lite galna episoder som sport-modell.  :)

Kram!

5 kommentarer:

  1. Tror att många hade varit glada om de hade sett ut så på sin efter-bild ;)/Anneli

    SvaraRadera
  2. Oj är det där ett "före-kort"? :) Jag ser fram mot att se "efter-korten"

    SvaraRadera
  3. SportFarbrorAnders1 februari 2013 kl. 09:37

    Du må nog lägga in många träningspass så "soffig" som du ha vörte

    SvaraRadera
  4. har du instagram? jag behöver all pepp jag kan få på att låta bli godis och annat onyttig OCH komma igång med träningen!
    kram mikaela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej Mikaela - än så länge får du hålla kollen här på bloggen. :) Kram

      Radera