onsdag 25 januari 2012

När tanke blir till handling...

Jag har förälskat mig i alla dessa skruviga, snirklande grenar och lianer som växer här i Virginia.  I helgen när Mamma och barnen var ute på promenad kom de hem med ett fång pinnar till mig.  Jag har en orange kruka som har stått tom och väntat på något kul.  På affärerna fanns det färgade pinnar och fjädrar och sånt, men inget som riktigt föll mig i smaken.  Nu har jag i alla fall fått använda mina vackra snirkliga pinnar!

Jag tycker det blev riktigt fint och i stort sätt vad jag hade tänkt mig.  Det är så svårt ibland när man har en bild i huvudet att försöka få det att bli lika i verkligheten.  Jag har inte bestämt mig om jag ska hänga något från dem för att piffa upp dom lite - men de är ju så fina i sig själv - vad tycker ni?

Kram!

3 kommentarer:

  1. Jättefint.
    Tycker att de är fina i sig själv.

    SvaraRadera
  2. De är fina i sig tycker jag:) Är det hassel av något slag?

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Dem är jättefina som dem e!!
    Skall du till Göteborg nån gång så får du gärna ta med ett par till mig!! :)

    SvaraRadera