måndag 4 juni 2012

20 dagar kvar...

20 dagar kvar till vi åker till Sverige och för en gång skull kan dagarna få gå lite fortare!
Nu är hela familjens biljetter bokade.  Jag kommer till Arlanda med alla 3 barnen den 25:e juni och dagen efter kommer Danny och glider in alldeles själv... snacka om lyx!!!  Det var inte total ovillighet som gjorde att han inte flyger med oss.  Jag hade bokat in barnen och mig ifrån Washington DC, för att det var en relativt lättsam resa, innan vi visste när Danny kunde komma ifrån jobbet.  Danny valde att åka ifrån Richmond då det är dit han måste åka tillbaka till efter 3 veckor.

Jag vet att vädret har varit riktigt dåligt i Sverige den senaste tiden, men ändå har jag gått och köpt två stycken Stand Up Paddleboards som vi ska paddla oss fram med i sjön Näckten i sommar.  Det ska bli så underbart - fast kanske lite skillnad mot de förhållanden vi är vana vid ifrån Kalifornien...

Det blir nog en hel resväska med våtdräkter åt familjen för att försöka undvika hypotermi... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar