söndag 17 juni 2012

Sminket rinner när mamma luggas...

Undrar just om den här veckan någonsin kommer ta slut...
Skyler har dansavslutning och uppvisningar igår och idag och har tränat inför detta måndag-, tisdag- och onsdagkväll och genrep torsdagkväll.

I torsdags var också barnens sista dag på skolan, vilket innebar bakning och godistillverkning till fröknarnas avtackningspresenter.  Jag lyckas alltid göra det så mycket omständigare för mig genom att ge bort hemgjorda saker, men jag tycker ju att det blir så mycket personligare så.  Kanske jag lär mig till nästa år...

Igår var vi i alla fall iväg och såg Skyler och hennes kusiner Jules och Paige dansa.  Jag fullkomligt bubblade av lycka av att se min lilla tjej där uppe på scenen i hennes första dansuppvisning och jag är så otroligt stolt över mina fina brorsdöttrar som var så proffsiga!

Jag lånade dessa bilder från fotografen som var där, då man knappt kunde se vem som var mitt barn på mina bilder... ;)
Skyler

Jules
Paige

Nu är det snart dags att påbörja sminkning och håruppsättning för dagens uppträdande.  Jag lärde mig efter genrepet att håret bör sättas upp före make-upen, för sminket rinner från tårarna när mamma luggas...  ; /  Håll tummarna att det går bättre idag.

2 kommentarer: