fredag 8 juni 2012

Upprymd sommarkänsla!!!

8:e juni 2012 och precis såhär känner jag mig idag!
Vilken underbart härlig dag det är!!!  Det är 25 grader ute, solen skiner och fåglarna kvittrar.  Jag älskar min förstående, stöttande man och känner att allt i livet kommer att ordna sig på något sätt...

Jag tränade med en klient klockan fem i morse och på vägen hem såg jag ett par tjejer som jag tidigare tränat med avsluta sitt morgonpass.  Jag blir så himla stolt över att de fortsätter motivera varandra och tränar tillsammans på morgnarna.  Egentligen borde jag som personlig tränare kanske inte vara så glad över det då de uppenbarligen klarar sig själva! Haha...  Men vetskapen om att vi åker till Sverige snart och att de fortsätter att köra programmet som jag designade för dem gör att jag känner att jag tillfört något...

När jag kom hem hade jag 1 timma innan barnen skulle kliva upp, så jag snörade på mig mina löparskor och stack ut på en 5km runda och körde lite styrka när jag kom tillbaka.  Efter avlämning av barnen på skolan så kom min väninna / Ollies-bästa-kompis-mamma förbi och tog med sig Oliver på en surprise play date!  Och här sitter jag nu och läser om Östersunds studentfirande och drömmer mig tillbaka och får en sån där upprymd sommarkänsla!  Aaaahhhh - livet e´gott!

Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar