tisdag 22 april 2014

Soligare än soligast Påsklov!!! :)

Tillbaka i stan efter en underbar påskhelg i stugan!!!
Vi åkte dit i fredags och har bara slappat och myst i några dagar.  I söndags åkte vi skidor i Vemdalen.  Det fanns ganska bra med snö kvar, men det var varmt i luften och ganska smörigt i backarna.  Jag skulle gissa att det här blev sista dagen i fjällen för oss för den här säsongen.  Under normala omständigheter brukar det här vara veckan då Jämtlänningarna tar ut det sista av skidåkningen och njuter för fullt av vårvintern.  Nu sitter jag här i shorts och sportbh och solar medan pojkarna spelar fotboll på gräsmattan.
Känns inte helt fel, ändå - den här kroppen kan behöva lite sol på sig!!!  Vi har bokat vår resa till USA till sommaren och det är bäst att börja grunda på solbrännan så mycket jag kan i förväg!  ;)  Förra året var jag ju så fokuserad på att smörja in barnen med solskyddsfaktor hela dagen och brände mig själv mer än jag nånsin gjort i hela mitt liv!

Den här veckan är det alltså påsklov för barnen och såhär lär jag inte få sitta varenda dag...  Imorgon har jag lovat Porter att vi ska åka till skateboardrampen nere i stan.  Jag tror jag måste ut och smygträna min longboard ikväll - det är alldeles för länge sen vi åkte skateboard.  Jag saknar det lite, då vi åkte jämt i Kalifornien.


Good times!  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar