tisdag 23 oktober 2012

I can breathe!

I can finally take a big breath of relief!  Because of a few unsettling  days with my Mother in the hospital last week, Danny ended up changing his return ticket from the U.S. and came home a week early.  We picked him up at the airport yesterday afternoon and I almost felt an immediate weight being lifted off my shoulders.  In hindsight, I of course realize that I was pushing myself too hard last week.  I had friends and family offering to come and help out with the kids or other things, but when you're in the middle of everything you don't even realize what help you need.

Today I have been able to spend the whole day with my Mother.  She got out of the hospital yesterday and today we drove out to her little house by the lake.  Her step-sister came up from Stockholm to stay with her for awhile so she doesn't have to stay on her own.  It makes me calmer too.  Last week she had two separate meetings with doctors who told her that the chemo treatments she has received so far have not worked.  She decided that it is not worth it to continue the treatments that all they do is breaking down her body and making her weak.  We are now putting all our faith in alternative medicines and the power of positive energy.  So please keep your thoughts, prayers and energy coming our way!



3 kommentarer:

  1. Vad skönt att du får lite avlastning, det behöver du säkert. Jag tänker så mycket positivt jag kan åt ert håll:)
    Min ena sons lärare har precis fått svar på sin borttagna del av sitt bröst....blir strålning i Sundsvall i några veckor. Håller alla tummar där också att det räcker med den behandlingen.
    Många varma kramar till er familj och framförallt till Monica<3
    Tina

    SvaraRadera
  2. Jag sänder över massor av energi:)
    Jag kan se vad mina överfulla lådor barnkläder har att erbjuda också vad det gäller vinterkläder..
    Återkommer i ärendet:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. det gör mig så lessen att läsa. men samtidigt så är din mammas positivitet och energi så stark att man känner den när man läser.... skickar massor med energi till er!
    önskar att det var ngt jag kunde göra!

    SvaraRadera