måndag 17 februari 2014

Att komma i form...

Ligger i sängen och kan inte sova...  Jag är irriterad på mig själv för att jag inte tränade som jag hade planerat idag!  Det är ju sånt här jag är proffs på - att motivera andra!  Nu lät jag en massa saker komma emellan istället... helt onödiga saker!

I morgon kommer jag iofs ta igen det med två pass efter varandra.  Vi har vårt Power Works pass utomhus i parken 17-18 och sedan mitt Sh'bam pass på gymmet kl. 18:30.  Två helt olika pass och båda så himla roliga!

Jag tränar inte lika intensivt som jag gjorde i somras och jag känner att jag saknar den där känslan, när man känner sig riktigt i form!  Man måste påminna sig själv ibland om hur himla bra det känns när man mår bra.  Det är som när man har varit sjuk i några dagar och sedan vaknar en morgon och inser att man är frisk - alla problem är ju som bortblåsta, bara man får känna sig stark och frisk!  ... sånt där som man sedan väldigt snabbt tar för givet igen...

Power Works sommaren 2013
För nu tittar jag på lite peppande bilder och försöker få tillbaka känslan!  Formen? - den ska jag också se till att få tillbaka snarast!  ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar