lördag 5 november 2011

Fredagsmys och lördags-date!

En andra fördel med att vara vän med Skylers lärare är att man är bjuden när hon har tjej-myskväll med drinkar och brasa i trädgården. ;)
Igår kväll hade jag en väldigt trevlig kväll i glada vänners lag.  Det har varit riktigt skönt att kunna "glida in" i ett gäng av vänner tack vare min svägerska Nikki.  Det är ju alltid svårt att flytta till ett nytt ställe och lämna gamla kompisar bakom sig.  Jag är inte så bra på att skaffa nya vänner annars.  Jag är nog sådär typisk svensk som inte bara hänger på om någon bjuder med mig.  Jag har blivit bättre på senare år, men uppskattar som sagt att få lite hjälp på traven av släkten... :)

Ikväll har jag en date med maken!!!  Nu måste jag bara hoppa i duschen med tre små smutsiga barn för att göra dem färdiga att gå till Farmor och Farfar.

Livet é gött!
Kram!

1 kommentar: