onsdag 2 november 2011

Pippi och ostyriga Rockstars...

Ja, då har vi återhämtat oss från Halloween.  Vädret var helt okej hela dagen, men så fort solen började gå ner och "Trick or Treat" tiden närmade sig så började det att regna.  Porter hade bestämt sig för att vara ett skelett igen och Oliver hade vi faktiskt övertalat att vara en clown.  Men när jag började att göra i ordning Skylers Pippi Långstrumphår och sprayade henne med orange hårfärg så ändrade pojkarna sig snabbt.  De ville båda också ha hårfärg och helst skulle det vara spretigt och ostyrigt - så då tyckte vi att punkare / rockstars passade bättre!


 Det här var nog barnens favorithus att gå upp och knacka på hos.  De hade verkligen gjort sig för - kolla in fönstren!  Ute i trädgården var det gravstenar med benknotor som stack ut...



Jag tror faktiskt inte att de åt en enda godis... Jag blir lite tveksam, för Danny och jag åt desto mer!  Men nej, det gjorde de inte.  När vi kom hem gick de igenom sina påsar och jämförde hur mycket var och en hade och sedan blev de undanstoppade tills på lördag. :)

Det blev inte så mycket bilder från Trick or Treat:andet för min kamera gick sönder på flyget hem från Sverige och helt plötsligt funkar inte min blixt mer... :(

Kram!

2 kommentarer:

  1. Wow, vilka coola barn! Kram fran Maria:)

    SvaraRadera
  2. Åh vad duktiga ni är och fixar! Huset var häftigt, "amerikanskt" lixom - lite lite för mycket för mig då förstås men förstår kidsen älskade det! Hade de inga barn själva alltså? Engagemang verkligen. Galet

    SvaraRadera