måndag 31 oktober 2011

Vi blev utbuade!!!


...Eller nästan i alla fall.  I morse stod det en påse utanför vår dörr med ett spöke som buade och 3 små Halloweenpåsar till barnen.  Inuti låg ett brev som uppmanade till att kopiera informationen och göra två nya påsar som skulle ställas ut i smyg hos någon granne inom 24 timmar.  Jättegulligt tycker jag och jag har starka misstankar om vem som har ställt dit påsen, men är det något som jag är dålig på så är det kedjebrev!  Jag har nog i stort sett brutit varje kedjebrev som skickats till mig i mitt liv!

Japp... jag erkänner - det var jag!  Vilket sorts kedjebrev du än skickade till mig så var det jag som var den brutna länken!  Till en början försökte jag i alla fall.  Jag lyckades kopiera 10 brev eller införskaffa luktsuddgummin eller vad det nu var...  men fick dem aldrig ivägskickade...  Men när kedjebreven hade avanserat till vänskapsbröd eller chansen att få 30 par sockar om man stod överst på listan så hade jag gett upp helt!

Men eftersom det är Halloween ikväll så skulle jag gissa på att detta påsbytande bör vara färdigt.  Det vore ju konstigt om jag gick och ställde ut Halloweenpåsar efter själva dagen... eller hur?  Någonstans måste ju detta sluta!  Ja, så tänker i alla fall jag se det - och med rent samvete låta barnen njuta av gottat som min svägerska Nikki mer än troligt smög hit i natt... ;)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar