söndag 30 oktober 2011

Å, nej - jag trodde väl aldrig jag skulle fastna för...

... en serie som Bonde söker Fru!!!

Hahaha - jag som har gjort narr av min Mamma för att hon följde den serien förra året och här sitter jag nu och letar fram serien på tv4-play!!!

Ibland är det så pinsamt och nervöst så man blir alldeles galen, men efter att ha följt dessa bönder i 5 veckor tillsammans med Mamma och Maud så måste jag ju bara se vad som händer med dem...  Det är tur det finns internet! :)

Kram!

3 kommentarer:

  1. Haha, men om du har kollat på det i 5 veckor så måste du ju se fortsättningen så är det ju bara :)
    Måste fråga, vart har du köpt dina yoga pants? De var ursnygga och har letat överallt efter ett par snygga.
    Ha det bra.

    SvaraRadera
  2. Det fanns en liknande serie har i USA. Den var mysig tyckte jag men den fanns bara en sasong sa det var synd. Och bonden valde ratt tjej, det ar ju viktigt:)Kram pa dig och din goa mamma! Och en till Skyler, Porter och Oliver:)))

    SvaraRadera
  3. Välkommen hem..eller hur man säger. Välkommen tillbaka till Virginia:)

    Kul att få se dig en snabbis på loppisen:) Och extra kul för Monica att ha resan att se fram emot.
    Måste vara så skönt att se att familjen haft det riktigt bra medan du varit borta!

    Kram Susanne

    SvaraRadera