måndag 24 oktober 2011

Håller på och packar för fullt...

Det har varit galet mycket den här veckan - men det får jag ta senare.  Nu håller jag på och packar för tågfärd ner till Arlanda i natt och sedan flyg till USA i morgon.  Jag kom hit med två handbagage och åker härifrån med en 22 kilos väska full av - jag vet inte riktigt vad...  Drog precis sönder dragkedjan till ena handbagaget, så nu ska vi åka ut till Mammas hus och hitta en annan väska.

Nu lämnar jag allt här.  Mamma mår riktigt bra idag - vilket självklart känns extra skönt då jag ska åka.  Vi har bokat en biljett till henne för att komma och hälsa på över jul och nyår.  Om allt går vägen så kommer hon till oss i början av december.  Det blir något positivt för henne att se fram emot - och för mig också såklart.

Nu sticker jag och låter alla änglar och lyckosaker på nattygsbordet ta över...


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar