tisdag 14 februari 2012

Mitt nya hår! :)

Tillbaka i verkligheten från en jättekul tjejhelg i Washington DC.  Ursäkta att det tog ett par dar innan jag kunde ladda upp någon bild på mitt nya hår - det blev ju skitigt och jag måste duscha och försöka styla det själv...  Tack och lov var ett av mina krav att det skulle vara en lättskött frisyr - och det är det! :)
Jag kanske inte ser så himla glad ut över min nya frisyr, men det är inte det lättaste att ta bilder på sig själv... ;)

Jag trodde att jag skulle vara den enklaste av alla att klippa.  Som jag sa förrut så var ju alla förutsättningar väldigt goda att det skulle bli bättre än vad han hade att börja med...  Jag sa till Patrick (stylisten) att det inte spelar NÅGON ROLL vad han gör med mig, bara han gjorde sig av med mina mörka rötter... så länge han bländade in dem och inte gjorde hela håret för ljust...  och så ville jag ha en cool frisyr... bara den inte var för mycket stylad som en frisyr, för jag ville inte se alldeles nyklippt och tillfrissad ut... med mycket ettapper... fast ändå mjukt och whispy...

Haha - det tog tre olika färgningsprocedurer, klippning, torkning, mer klippning och stylning för att se ut som om jag inte lagt ner någon speciell tid och möda på mitt hår!!!  Och jag älskar det!!!!!

Kram!

6 kommentarer:

  1. Jatte fin i haret ar du!!
    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  2. Verkligen snyggt Erika! Nu kanner jag ocksa for att klippa en snygg page...:)

    SvaraRadera
  3. Supersnyggt!! Önskar jag passade i så kort hår. Det är ju onekligen mer lättskött än ett midjelångt (jag sätter ALDRIG upp håret, så det hänger liksom bara där..).

    Och mer om D.C. trippen by the way!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. jättejättefint blev det! han gjorde ett bra jobb!

    SvaraRadera
  5. Jättesnyggt blev det!

    Haha kan känna igen mig i det där: det spelar ingen roll BUT... :D

    SvaraRadera
  6. Mycket snyggt och det ser inte ut som att du - och frisören/stylisten lagt ner så mycket jobb. Lyckat alltså =)

    SvaraRadera