lördag 9 februari 2013

Video med Suzanne Somers

Har haft ett par dagar med lite stressmage och har därför valt att inte träna.  Danny har stuckit iväg på gymmet och jag försöker peppa mig själv att sticka ut och springa när han kommer hem.  Det är en underbart vacker dag - men det är kallt (-16C), så jag kanske väljer att cykla istället... Vi får se.

Jag hittade en kort version av en tv-shop video som jag gjorde en gång, som jag tänkte dela med mig av idag.  För er som inte vet så är Suzanne Somers en väldigt känd skådespelerska som likt Jane Fonda ha skapat sig ett helt eget imperium inom träning och hälsa.

När denna sändes på tv var det en timmes långt program med olika intervjuer mm.  Under TV-programmet fick vi också stiga fram och föreslå olika rörelser som kunde göras med Body Row maskinen.  Det viktigaste när vi valde att prata inför kameran var att vi skrev på ett papper att det var vårt val att prata och att inte regissören hade bett oss om att göra det - för det kostar olika mycket att anställa talande modeller och isåfall skulle de ha behövt betala oss BETYDLIGT mycket mer än vad de gjorde!!!  Hahaha!



Suzanne Somers - BodyRow from robert moss on Vimeo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar