tisdag 17 april 2012

Fantastiskt stöd...

Aaahhh - alla barnen på respektive skolor och jag har ett par timmar för mig själv! :)

I morse var sista morgonträningen innan jag åker till Sverige.  Det känns skönt att kunna stänga av mitt 04:20 alarm på telefonen...  Mina klienter har jobbat otroligt bra sådär tidigt på morgonen och i morse var det extra bonus att det var 19 grader varmt vid 5-tiden!  Under tidigare träningar har vi värmt upp ute med bara någon ynka plussgrad.

Annars har dagarna bara rullat iväg med tvätt och städning och shopping och mental packning av resväskan.  Den riktiga packningen får bli i morgon.  Det är svårt att packa för snöig vårvinter när vi har haft 25-30 grader den senaste veckan...  Igår var det upphandling av schampo, toapapper och mat - sånt som Danny bad mig att köpa så att han inte skulle behöva åka och handla på en gång.  Funderade sedan om han någonsin har handlat upp åt mig innan hans resor? ;)  Fast jag gör det gärna - och då har jag större chans att påverka vad som finns i kylskåpet den första tiden...

Danny kommer att vara ledig / jobba hemifrån på måndagar och fredagar och de andra dagarna hjälper Farmor, Farfar, Uncle Bill och Aunt Nikki till med hämtningar och skjutsningar.  Det är skönt att veta att vi har sånt otroligt stöd här.

Att kunna åka såhär på en månad skulle ju aldrig ha funkat om vi fortfarande bodde i Californien.  Faschinerande hur livet funkar ibland... ;)

Kram!

1 kommentar:

  1. Ha det sa underbart i Sverige och hoppas din mamma kanner sig stark. Kram!

    SvaraRadera