onsdag 11 april 2012

Kossor på väggen!!!

Det blev ingen cellgiftsbehandling den här veckan heller...  Bilirubinet hade fortsatt att stiga.  Doktorerna kan inte räkna ut varför och Mamma fick kortison i hopp om att det ska ta hand om möjligtvis svullna, irriterade organ om jag har förstått det rätt.  NIO dagar kvar tills jag är där - Åååå vad jag längtar!!!

Stugan inreds och pysslas med hela dagarna och det här är det enda jag har sett av hennes sovrum - kossor på vårutsläpp längs en vägg!!!  Haha - ska man bli rädd?  Hon är ju på lite trotsigt fightarhumör nu för tiden! ;)  Näerå, jag är inte det minsta nervös - jag gillar hennes stil!
Marimekko kossorna

Kram!

1 kommentar:

  1. Åh, det Marimekko tyget är underbart! Kossor - symbolen för liv, mor, mat, lugn, fromhet och lycka! <3

    SvaraRadera