onsdag 11 april 2012

Min Mamma slutar aldrig att förvåna mig!!!

... och så blir det lite mer uppdatering, då Mamma precis Skypade mig.  Imorse ringde de från röntgen och ville att hon skulle komma in omgående.  Röntgenläkaren, som känner Mamma vid det här laget, lät henne titta på bildskärmen och förklarade vad hon såg.  Han sa att det kanske finns en möjlighet att försöka öppna upp flödet mer från gallblåsan, men att det måste såklart diskuteras med kirurger och Mammas läkare.  Så nu får vi hålla alla tummar på att det går!!!

Berättade också för Mamma att jag läst om en Healingkurs som erbjuds i Östersund när jag är hemma.  Min  kusin förespråkar healing väldigt - och jag tänkte att det kunde vara intressant.  "Jamen, vad bra" säger Mamma - "då kan vi samåka, för den helgen ska jag vara på munspelskurs!"  Hahahahahaaaa - jag skrattar så jag gråter!!!  VA?  Munspelskurs?!?  Min Mamma slutar aldrig att förvåna mig!!! ;)

Kram!

3 kommentarer: