torsdag 10 maj 2012

Bilder till barnen - och ni också förståss...

Jag har lovat barnen att skicka lite bilder.  Och nu när vi äntligen har okej internetanslutning ( - tack Net 1) så kan jag ju till slut dela med mig av lite av mina bilder...


Huset på höjden...



Min nya fritidssysselsättning...

En underbar dag med Mormor och Moffen

Sjön Näkten efter isen hade brutit

Grannens katt, Cosmo som kom och hälsade på

Pop-Mormor på väg till behandling

Spenderade några härliga timmar med min Pappa och hans fru
när de var i Östersund på visit

Hackås kyrka med snötäckta fjäll i bakgrunden - vackert!

Barnen hade kunnat suttit i timmar och tittat på avverkningen! ... det kunde jag ockå, förresten... ;)


... Och jag avslutar med min fantastiska Skype med Porter och hans skolklass då de firade en tidig Morsdag med lekar och Milkshakes.  Tacksam för min svärmor som var med "in person" och så glad att jag också fick vara med på ett hörn!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar