söndag 13 maj 2012

Substitut-Mammor

Idag är det Morsdag i USA och barnen har skickat kort på datorn och Skypat med mig för att önska mig "Happy Mother's Day".

I veckan har de yngre barnen haft speciella dagar på skolorna för att hedra sina mammor och jag vill bara uttrycka mig hur fantastiskt tacksam jag är till den underbara familj jag har som har ställt upp och varit där för mina barn då jag själv inte kunnat medverka.

I onsdags var Porters Farmor med och gjorde "Milkshakes with Mom" i hans klass.  Och jag och Mamma fick också vara med på ett hörn då vi lyckades logga in och Skypa i klassrummet!  Snacka om att han har en lärare som går det där extra lilla steget!
Jag älskar den här bilden som en mamma i klassen tog då vi Skypade!
Den är så kärleksfull...

I torsdags var det dags för Olivers morsdagsfirande och då hoppade Faster Nikki in i mitt ställe och gjorde  min frånvaro mindre uppenbar för Ollie.  - Underbart!
Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar