torsdag 24 maj 2012

Ovärderliga ögonblick...

Det positiva med att vara jetlaggad och uppe ett par timmar före alla andra är den härliga stunden jag får med en kopp te alldeles för mig själv samt möjligheten att fånga såna här ögonblick...

Såhär såg det ut i Skylers säng i morse.  Mitzy sov också till en början, men vaknade såklart när jag pep iväg efter kameran.  Tack och lov låg de kvar precis som jag hade hittat dem!  Så, för någon som undrar hur det går för Mammas hund så kan jag säga att hon har anpassat sig...

Kram!

1 kommentar:

  1. Hallå!
    Vilka underbara bilder på Mitzy och barnen. Lycka är att få vara hund, älska barn och att få sova med sina skyddslingar.
    Vi hälsar till hela familjen.
    Kramar från
    Lena, Kalle, tollarkompisarna Tuva och Atla i Brunflo.

    SvaraRadera