måndag 14 maj 2012

Träning i snålblåst...

Idag har jag varit ute och sprungit.  Det regnade lite lätt, det var kallt och blåste ibland så att man inte kunde andas.  Det var väldigt lite av den springturen som var kul...

Jag saknade mina löparrundor längs boardwalken i Huntington Beach och efter att ha tittat igenom bilder från den tiden så måste jag ju säga att det var lite lättare att skriva motiverande träningsinlägg när vädret var toppen och kroppen lite brunare...

Bara palmer gör en glad - eller hur? :)


Det är inte så konstigt att Los Angeles (LA) kallas för "lala-land".  Det är liksom inte så mycket att bekymra sig över där. :)

MEN även om det kändes motigt så gjorde jag det i alla fall!  Och jag inser ju nu att det nästan är ännu viktigare att peppa till träning när det är dåligt väder!  Försök att inte tänka så mycket utan bara gör det.  Ta på träningskläderna så fort ni vaknar eller byt om direkt efter jobbet för att mentalt ställa in er på att träna.  Det behöver inte vara personbästa varje gång - det viktiga är att komma ut och röra på kroppen!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar