torsdag 6 mars 2014

Egentid med 10-kilometersrunda

Det är lika skönt att springa här som i Kalifornien... det är lika skönt att springa här som i Kalifornien... det är lika skönt...
... och om jag kisar med ögonen lite lätt, så att det blir lite suddigt så påminner ju vägen mot Lugnvik boardwalken i Huntington Beach...  Isbeklädda Storsjön... Stilla Havet... Isbeklädda Storsjön... Sti...

-Neeej, det här går inte längre... - okej, jag saknar mina löpturer i HB lite grann.  MEN jag tog mig i alla fall runt på ännu en 10 km runda och är sjukt nöjd över det!!!  Idag blev det inga broddar, vilket kändes bra för det mesta.  Det var några gator som jag fick springa mitt i vägen på eller småtrippa på isen längsmed trottoaren, men det var värt den resterande biten där det fanns barmark och inte behöva tänka på var och hur man ska springa pga broddarna.

Kom hem och försökte lossa lite muskler med rullen, men hade snart tre trollungar som hoppade häck över mig... lite egentid fick jag, men nu tillbaka till sportlovsaktiviteter!  ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar