lördag 3 december 2011

Jag är inte mycket för jultröjor...

...ska sanningen fram så får jag nästan andnöd när jag ser vad vissa tycker är okej att klä sig i i juletider!  Tröjor, cardigans och västar med julappliqueer.  Det är som om alla regler ignoreras så att vi kan tvinga fram julstämningen både inombords och "utombords"...
Jag och Jessica kunde inte låta bli att prova ett par västar sådär vid 05-tiden när vi var löjligt trötta och fnissiga på vår nattliga shoppingrunda vid Thanksgiving...

Men i år kunde jag ändå inte hjälpa det!  Det är inte en collegetröja med granar och rudolf på, men väl en t-shirt med tomten på!  Min väninna Lena hade på sig en sån här förra året och jag tyckte den var så söt - och nu hittade jag den på Target - Hurra!


Visst är den väl lite söt ändå?  "I Believe..." :)

4 kommentarer:

  1. Hi hi ganska så typiskt Amerika va? Dessa tröjor och västar;) söta var ni;)!!
    Din t-shirt var supersöt!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Ja, du ska bara veta hur vanligt det är!!! Ännu mer här i Virginia än i Kalifornien. :)

    SvaraRadera
  3. jättefin t-shirt - MKT bättre än de läskiga västarna... hujeda mig!

    SvaraRadera