söndag 11 december 2011

"Oh, yeah" hela kvällen!

Klockan är lite efter 9 på kvällen och jag har suttit med näsan i mina PT-böcker i stort sett hela dagen...

Resten av familjen har varit upptagna med annat så att det skulle vara så tyst som möjligt för mig.  Porter och Danny stack iväg på ett födelsedagskalas för en av tjejerna i P's klass och alla de andra passade på att röja undan höstlöven på baksidan.

Sedan stack de alla till lunch i old town Petersburg och när de kom tillbaks blev det ett par timmar i parken med hundarna.  Hundar och barn och Mamma är alldeles utslagna nu och själv ska jag försöka att sova så fort som möjligt också.  I morgon eftermiddag blir det middag hemma hos svärföräldrarna, men innan det hoppas jag att kunna få in en studie-session igen.

En liten kul grej: Igår efter alla hade varit i Porters klass så frågade min svärmor mig hur man uttalar Örjens namn - de har väldigt svårt för det.  Så jag sa, du kan bara kalla honom för Öjje om det är lättare... Ö-jj-e... Ö-jj-e...  Du vet som "Oh, yeah"!  Barnen tyckte det var jättekul och kallade honom "Oh, yeah" hela kvällen. :)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar