torsdag 15 december 2011

YES - Jag klarade provet!!!!!

Jag har äran att presentera en alldeles nycertifierad Personlig Tränare...  JAG!  Haha - jag kan knappt fatta det.  Detta är något som har hängt över mig så länge och nu är det färdigt - och jag klarade det!

YES!

Jag har ju pluggat som en galning de senaste veckorna och i natt drömde jag att jag misslyckades.  Allt jag kommer ihåg är den nedstämda känslan och dataskärmen som det stod Fail, Fail, Fail på...  Tack och lov är så inte fallet och nu har jag mitt certifikat som ingen kan ta ifrån mig! :)

Kram!

7 kommentarer:

  1. Grattis! vad roligt!! jag anlitar dig i mitten av mars när jag får börja träna efter kejsarsnittet.... =)

    SvaraRadera
  2. Glömde ju säga i min förra kommentar: WOW vilka snygga armar du har!

    SvaraRadera
  3. Sa glad for din skull Erika!!! Grattis, grattis! En jattebra julklapp fast du har ju jobbat pa detta lange sa jag forstar att det kanns jatteskont. Synd att du inte bor i O.C. langre (och narmare mig) da hade jag kunnat anlita dig. Kramis!

    SvaraRadera
  4. Tack kära ni - det känns verkligen toppen!

    SvaraRadera
  5. Bra kämpat! Med tanke på allt du hunnit med, flytt, resa till Sverige, kidsen .... jävlar vad du är stark! Grattis!

    SvaraRadera