onsdag 11 januari 2012

Jag fick jobbet!

Jag är nu officiellt en personlig tränare på Gold's Gym!

Jag hade min första klient igår och två idag - och allt har gått riktigt bra.
Det enda problemet med att jobba där är att jag inte har tagit mig tid att träna själv...  Idag efter mina pass så hade jag tänkt att springa, men det var så mycket folk att det till och med stod folk och väntade på att använda löparbanden.  Jaja, med ett nyöppnat gym och folk som fortfarande försöker leva upp till sina nyårslöften så får man väl nästan vänta sig det.  Om någon månad så kommer nog den här galenheten att lugna ner sig, men så länge tänker jag inte vänta för en plats på träningsmaskinerna... rooaarr - här kommer jag!   ; #

Kram!

10 kommentarer:

  1. Stort grattis till jobbet! Vilken tur dem har som får dig som PT! Det männens som ett jobb som är gjort för dig. Lycka till! Kram

    SvaraRadera
  2. Stort GRATTIS från Maud o Anders !!!
    Samma problem har vi = inget löparband å inga snöfria gator = ingen springning = vilken tur -:)
    Kram Maud o Anders

    SvaraRadera
  3. GRATTIS vad kul!!!!!!

    Kramar från Göteborg

    SvaraRadera
  4. Duktig du är! Vilken målmedvetenhet - GRATTIS! Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis till jobbet! Lycka till!
    Kram
    Lena i Brunflo

    SvaraRadera
  6. Härliga nyheter, Erika! Stort grattis till PT-jobbet! Kram från Carola

    SvaraRadera
  7. Jättegrattis till jobbet! Välförtjänt efter tidiga morgontimmar med plugg.

    /Carina i Kalmar

    Pst. Du behöver nog ändra din introtext på bloggen... :)

    SvaraRadera
  8. Haha - Tack Carina, det har du alldeles rätt i! :)

    SvaraRadera