måndag 2 januari 2012

Min nya kökskärlek!

Första dagen på året och min nya favoritköksmaskin har stått alldeles stilla!  Den där maskinen som jag tror ska helt förändra våra liv - haha, nämen nästan...

Jag fick en juicer av Mamma i julklapp.  En Breville BJE 510XL Ikon - som är helt fantastiskt enkel att använda och superlätt att rengöra!  Nu måste jag bara ha lite juiceidéer.  Jag välkomnar alla tips! :) Än så länge har jag bara kört apelsiner, äpplen, morötter och mango.  Jag vill gärna få i lite mer grönsaker i drinkarna.  Jag har letat efter rödbetor, då de tydligen ska vara bra för Mamma att få i sig nu, men de var så skruttiga på affären så jag får söka vidare.

Kram!

1 kommentar:

  1. God fortsättning!

    Vad fin den är. Jag är inte så förtjust i juicer och sånt. Hoppas att du kan få lite tips från andra. Men nyttigt är det säkerligen med färskpressat!

    Kram
    Katarina

    SvaraRadera