tisdag 20 mars 2012

Ffff-kyler :)

Jag har precis avslutat mina fé-sysslor och får äntligen lägga mig för att sova.  Vi hade en spänningsfylld kväll då Skyler, med hjälp av pappa lyckades tappa sin 4:e tand.

Sedan var Skyler så uppskruvad att hon inte kunde somna och Danny hjälpte henne att tejpa fast tanden under kudden så att den inte skulle ramla i golvet.  Den svenska seden med glas bredvid sängen är betydligt lättare för tandfén, men hon lyckades till sist lägga dit hela $3.  :)
En nöjd liten tjej!
God Natt!

4 kommentarer:

  1. Men vad söt hon är.
    Jag kan inte låta bli o le när din man säger till Skyler att han bara ska titta o sen trycker till :).

    SvaraRadera
  2. Älskade Skyler,
    Mormor blir så himla stolt över Dig. Vilken duktig och fin tjej Du är.
    Puss o kram från mormor

    SvaraRadera
  3. åh tittade på er film från när Skyler tittar på jultomten - hur har ni gjort den?? häftigt! vår Olle avslöjade tomten förra året - han hade ju skägg under skägget!! *s*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är det härligt! Jag ville göra detta innan Skyler hade blivit för gammal och hon blev ju verkligen jätteöverraskad! :)
      Websidan är: www.portablenorthpole.tv

      Radera