fredag 9 mars 2012

Nya springskor!!!

För er som känner mig så vet ni att jag är jättesnål när det kommer till att köpa kläder till mig själv.  Jag har allvarligt talat svårt för att spendera något över $30, vare sig det är jeans eller tröjor eller vad det än är!  Troligtvis för att det alltid finns andra alternativ här i USA.  Det finns affärer som Marshall's eller TJMaxx som säljer märkesvaror för lite och ingenting.  Och det finns affärer som Forever21 etc om man vill känna sig lite poppig. ;)

Något som jag är villig att spendera pengar på så är det träningskläder av kvalitet och nu har jag precis fått hemskickat ett par nya Newton springskor som verkar helt underbara!!!  De är superlätta och ni ska bara se hur fort jag kommer att kunna springa i dem!!! ;) haha

Jag har ett par Newton sedan tidigare som jag älskar, men det här är en nyare modell och käckare färg. ;) Jag beställde dem från en websida som heter www.runningskirts.com.  Och de var så gulliga att de skickade ett par springsockar till mig gratis!  Någon springkjol har jag ännu inte vågat mig på...  Känns inte riktigt som mig - men man ska väl aldrig säga aldrig, för om jag börjar med mina superrosa skor och långa lila strumpor med hjärtan så vet man aldrig var det här slutar!

2 kommentarer:

  1. Jattefina. Kop en kjol med, du kommer se ut som en liten flicka. Ta hoppsa steg vetja, istallet for att springa! Nej man arligt talat, jattefina!/Frida

    SvaraRadera