fredag 9 mars 2012

Hakuna Matata

Ligger i sängen, trött efter en fantastisk dag.
Vi hade biljetter till en matiné av musikalen The Lion King och överraskade Skyler och Porter med att hämta dem tidigt från skolan.  Popo var väldigt brydd över varför han skulle få gå hem efter att bara varit på skolan i 1 1/2 timma.  Skyler blev nog ännu mer shockad då vi hämtade upp henne utanför museet i Richmond där hennes skolklass var på utflykt idag!

Vi åkte ner till Cary street - ett charmigt område i Richmond och hade lunch på en Fransk restaurang och berättade till slut för barnen om vår plan för eftermiddagen...  De blev jätteglada!

Jag och Danny såg The Lion King för första gången innan vi ens hade barn och har drömt om att kunna ta med dem till showen sedan de var riktigt små.  Vi valde att lämna Oliver med farmor och farfar.  Jag tror säkert att han hade uppskattat många bitar av musikalen, men det är lite långt för en 3-åring att sitta igenom.  Porter och Skyler tyckte showen var fantastisk och jag och Danny uppskattade den ännu mer med barnens reaktioner bredvid oss.

Jag sa till Danny, när vi gick ut därifrån, att hade det inte varit en massa folk runt omkring mig så hade jag bölat rakt ut!  Vissa gånger griper det tag om själen på en!!!  Det är ju bara en sån obeskrivligt exceptionell produktion!!!!



Aaaaaahhhhh.... :)

Godnatt!

1 kommentar:

  1. Alskar ocksa the Lion King! Vi tog barnen dit nar den spelade i Vegas forra aret, dom alskade det:))) Jag kan ju inte hindra mig sjalv fran att grata aven nar det sitter publik runtomkring sa det var lite pinsamt tycker jag... Hoppas allt ar bra med er annars. Det later som ni hade en superdag med dom aldsta tva. Kram pa dig!

    SvaraRadera