fredag 23 mars 2012

Surfar-maken

Jag är så trött, så trött, så trött...  Klockan är 21 och jag får äntligen sova.  Väcktes i morse kl. 04:30 av en puss på kinden av min käre make som var på väg till flygplatsen.  Han åkte till Costa Rica på en 10 dagars surfingresa med vår förra granne i Kalifornien.  Även om jag hade väckarklockan satt så blev jag stirrig och oroade mig för att försova oss, så istället kunde jag aldrig somna om efter min kindpuss...  Halv fem... *suck*

Lånad av: www.luxuryincr.com
Jag känner mig lite avundsjuk och hade gärna åkt med till Costa Rica, men just den här gången var det Dannys resa med grabbarna.  Det är ett fantastiskt land, där jag har varit ett par gånger förrut.  Vi brukar spendera mesta tiden i Guanacaste området i nordvästra Costa Rica, men den här gånger kommer de bila runt lite mer och få se mer av landet.  Befolkningen är väldigt vänliga och det uppskattas mycket om man har med sig gåvor till barnen då det kan vara rätt så fattigt ibland.  Så Danny hade med sig en liten resväska med två par simshorts, två par vanliga shorts, tre t-shirts och ca 50 leksaker! :)  Jag hittade små paket med en liten målarbok, 4 kritor, klistermärken och nåt mer (?) för 1 dollar styck så jag tror jag köpte upp halva sortementet! :)

Nä, nu måste jag passa på att sova medan jag kan...

3 kommentarer:

  1. Härlig blogg detta! :)
    Och visst är Costa Rica fantastiskt ja. Jag vill inte alls åka hem till Sverige i morgon. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Christine!
      Vad kul att du tittade in på min blogg! :)
      Era bilder från Costa Rica är fantastiska. Jag vill också åka på en längre resa nästa gång så att jag kan se mer av landet.
      Lycklig resa hem!

      Radera