söndag 27 november 2011

Härlig helg!

Då var vi tillbaks i Virginia igen, efter en härlig helg med familjen i North Carolina.  Igår hade vi en underbar dag i skogen då vi vandrade en 4 kilometers runda i skogen, klättrade i träd, gjorde lite rock-climbing, samlade kottar och bara njöt av det fina höstvädret.







110 trappsteg - sånt som är viktigt för barn att räkna ut... ;)

Fikapaus
Zoe blir aldrig för gammal för att hänga ut genom fönstret...

På vägen hem var jag bara tvungen att stanna och ta kort på en av alla dessa bomullsfarmar.  Något som säkert är jättetråkigt och vanligt för alla här, tycker jag är jättefaschinerande! :)  Jag vet ju att det är så man får bomull och vi har väl alla hört talas om dessa stackars slavar på bomullsfälten, men när jag ser tussarna sitta där och vänta på sina kvistar så tycker jag bara att det är så himla gulligt!

Kram!

2 kommentarer:

  1. Ha ha vilket roligt kort på hunden när han hänger utanför fönstret, det ser ut som han nosar lite på kransen som hänger på stolpen, härlig helg ni verkar ha haft ialla fall, mys på hög nivå, kram till er

    SvaraRadera
  2. Hej igen, Nu far du sluta posta sana fina bilder pa din blogg annars flyttar jag ocksa till Virginia:)))

    SvaraRadera