onsdag 30 november 2011

Skynda sova...

Klockan är 20:15 och jag är redan stressad över att jag måste gå och lägga mig.  Jag klev upp klockan 5 i morse för att plugga och planerar att göra samma sak i morgon.  Problemet med det är att jag MÅSTE ha mina 8 timmars sömn per natt och nu har jag ca 45 minuter innan jag måste vara sovandes!  Det börjar närma sig mitt tentadatum och jag försöker köra studerandet på högvarv tills det är dags.

Jag och Danny tog oss iväg till gymmet idag.  Jag tror att jag lyckades krampa upp i varje muskel möjligt i benen under min träning idag - jag vet inte vad som var på gång... Kaliumbrist kanske?  Jag hörde Dannys mantra i huvudet "whether you feel good or bad while exercising - the longer you continue, it's sure to change" - så jag fortsatte... och det blev bättre! :)  Vi hade inte så mycket tid på gymmet, så det blev 25 minuter på crosstrainern (med intervaller) och 5 km på löparbandet.  Fem minuter innan vi skulle hämta Ollie från dagis så fick jag av Danny från sitt löparband så stretching fick vi göra hemma.  Det blev därför ingen styrka idag, men väl djup muskelstretching och massage med hjälp av min älskade "foam roller" ahhhh!!!

Oooops, 20:26 - dags att borsta tänderna och sova...
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar