torsdag 17 november 2011

Kaloriförbrännande trosa!

Det har varit lite dålig med träningen på sistone och jag känner att jag inte riktigt kommit igång sedan min Sverigeresa.  Jag har varit på gymmet ett par gånger sedan jag kom tillbaks, men har sedan försökt att tvinga ur en förkylning ur kroppen i snart ett par veckor nu.  Inser att jag behöver skriva lite mer om min träning för att peppa mig själv och om inget annat hjälper får jag väl köpa lite kaloriförbrännande underkläder...
Kolla in videon!



Hahaha - det är fantastiskt med såna galna idéer!  Det får mig att tänka på den där magneten som man ska ha i trosan mot PMS-besvär.  Jag hörde en massa reklam om det när jag var i Sverige sist och funderade på vad som händer om de där magneterna attraheras av varandra och man liksom bara fastnar sådär kön mot kön med någon främling på stan... ;)

Kram!

3 kommentarer:

  1. Haha vilken underbar video :)
    Dom där magneterna har jag aldrig hört talas om, vad händer om man har dem och går igenom säkerhets kontrollen på flygplatsen?

    Take care!

    SvaraRadera
  2. haha - det har jag inte tänkt på!!! :)

    SvaraRadera
  3. Jag ar sa grinig i dag med PMS sa jag hade garnat provat lite magneter dar nere just nu...;)

    SvaraRadera