måndag 11 juli 2011

Ett, två, tre... å nu! ... men nu då? Okej, seriöst - nu är det dags!

Supersmutsig, hela jag... halva matförrådet uppätet... och vi har inte ens lämnat Huntington Beach än!!!
: /

IDAG, idag, idag är stora dagen!  Allt har tagit mycket längre än förväntat.  Vi skrev på ett kontrakt igår med en mäklarfirma och installerade sedan en utomhusmatta uppe på soldecket.  Vi har lärt oss mycket de senaste dagarna - inkl. mattläggning! :)  Såhär såg Porter ut i förrgår - helt redo att åka, sovandes på soffan med väskan färdigpackad...
 
Fast när jag tittade i den fick jag hjälpa honom att packa om lite... han leker ju inte ens med Barbies!  (han fick behålla en).

Barnens rum blev helt färdigstädade någon gång vid 03-tiden natten mot igår, så igår fick de inte ens sätta sin fot i sina egna rum.  När jag i natt hade lagt fram alla kläder som pojkarna ska få ta med sig - vad hittade jag då på sängen efter en liten stund?!!!!  Vissa tar sig friheter i det här huset! :)

Nu ska jag bara duscha och sedan är det dags att packa i bilen - för idag åker vi!!!!

Kram!

2 kommentarer: