söndag 24 juli 2011

Vi njuter!

Har kommer en liten halsning fran Findley lake,New York. Vi kom hit i onsdagskvall och njuter av en underbar semester med Dannys slaktingar. Dagarna ar fyllda av bad, vattenskidakning, bat- och jet ski akning. Vi har haft det riktigt varmt och slappar idag i skuggan innan all kalabalik borjar igen... Jag, Danny, Dannys broder och fruar startade morgonen med lite lopning, styrka och yoga - det ar kul att ha folk runt omkring sig som ar motiverande. :) Igar var t.o.m. Dannys farmor -91ar med pa yogan!!!! Fantastiskt!!! :D

Jag har into lyckats hitta nagon connection for datorn, sa det blir nog lite langt emellan inlaggen men nar vi kommer till Virginia lovar jag att komma tillbaka som vanligt! Tack och lov har min svagerska en I-pad som jag kan anvanda da och da. :)

Hoppas ni alla har en harlig sommar!
Kram!

1 kommentar: