måndag 18 juli 2011

Fantastiska Yellowstone National Park och lite annat...

Har haft de mest otroliga dagar i Yellowstone National Park!  Vi kampade utanför parken och åkte in för att titta en sväng i lördagskväll och spenderade stora delar av dagen i parken igår.  Det var helt otroligt vackert!  Det som gjorde största intrycket på mig var geysrarna - vilken upplevelse!  Mitt bröst blir helt fyllt av spänning när jag ser videon igen...



Barnen älskade att få se alla djur, speciellt buffalos /bisonoxarna.
Vackra vyer av fjälltopparna mellan Idaho och Wyoming

En liten kompis som hängde med ett tag - barnen kallade honom Haldo! :)

Ääääntligen fick barnen prova sina nya fiskespön! 

Zoe njöt av vattnet

Vår lilla kampingplats utanför Yellowstone

Mule Deer

Det är nästan så jag vill prova flugfiske också...

Heta pooler i Yellowstone park

Buffalo

Vackert!

Porter och Danny kollar in en buffalo...



Typiska bilvägar i Wyoming...  Det känns som om indianerna
ska dyka upp vilken sekund som helst uppe på kanten... :)

Lunch i en park

Av alla dessa vackra vyer så var den här den vackraste barnen
kunde tänka sig!!!  En lekplats!!! :D

Min fina familj mot nya äventyr!

Igår vaknade vi upp i Idaho, körde i delar av Montana och igenom hela Wyoming och kom till slut fram till South Dakota där vi har spenderat natten på hotell.  Barnen bönade och bad att vi skulle bo någonstans med pool, så nu sticker Danny iväg tre ivriga barn för att bada. :)  Jag ska försöka hinna med en sväng till hotellgymmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar