onsdag 20 juli 2011

Nästan framme... tror jag...

Vi kör och kör och kör - och barnen har varit helt otroliga...  Efter Yellowstone (vilket var ca 1/5 av vägen...) hade vi inget mer planerat, så de senaste dagarna har vi haft väldigt långa dagar i bilen.  I förrgår körde vi förbi Mount Rushmore - ett berg där de har karvat in fyra presidenters ansikten i granitväggen.  HÄR KAN DU TRYCKA om du vill se en info.  Jag har inte så mycket tid att skriva då vi måste checka ut ur hotellet om 10 minuter... ;)  Vi tänkte nästan inte åka förbi där, då det inte direkt intresserade varken Danny eller mig - men så tänkte vi att vi kommer ju aldrig att åka dit igen...  Jag är faktiskt glad att få ha sett det!  Det var rätt imponerande. :)


40 grader!!!

Hjälper Porter att kissa i flaska...


Igår körde vi i 4 stater... Minnesota, Wisconsin, Illinois och in i Indiana.  Jag har glömt att berätta att vi ändrat rutten lite grann.  Eftersom vi inte kom iväg i tid från Kalifornien så bestämde vi oss att åka direkt till norra New York där vi ska träffa resten av släkten för vår traditionsenliga semester.  Vi behöver åka ur Indiana, vidare genom Ohio och in i NY - vi tror rätt säkert att vi kan göra den resan idag.  Det känns riktigt bra att vi nästan är färdig med vår road-trip!






Kram!

2 kommentarer:

  1. Jag blir jättesugen att åka till usa när jag ser dina bilder! Både Californien och New York skulle jag vilja se! Kör försiktigt! (själv åker vi till Östersund om en vecka, ska njuta av storsjöyran, stråket och en och annan karusell!)

    SvaraRadera
  2. vilken underbar resa ni gör! Tack för att vi får följa med. Kram

    SvaraRadera