fredag 8 juli 2011

Min 5-åring... vilket pojkvänsmaterial!!!

Porter... titta Mamma i ögonen och lyssna noga nu...  Ju fler leksaker du tar fram, ju mer måste Mamma städa undan och ju längre kommer det ta innan vi kan åka till Grammy och Pap Paps hus.  Vad sa jag?  "eeeh... att det kommer ta lång tid?"  *suck* ... om du tar fram mycket saker - då måste Mamma städa mycket och då tar det lång tid innan vi kan åka till Grammy och Pap Pap, Julsie och Paige, Logan och Landon...  Vad sa Mamma?  "hmmm... du sa så mycket - jag kommer inte ihåg..."  *djupt andetag*  Sluta ta fram saker!  Annars håller Mamma på att plocka upp efter dig istället för att kunna packa väskorna - och utan packade väskor kan vi inte åka!  Förstår du?  "Jaa..."  VAD SA JAG???  "eeehhhmmm... Can you say it in english?"  Aaaarrrggghhhh - jag håller på att bli tokig!!! :O

Det värsta är att han tittar på en med de där underbara vackra gröna ögonen och nickar och jag känner det som om vi har världens bästa kommunikation... varje gång!  Han kommer att bli en superbra pojkvän i framtiden - så länge han inte behöver återberätta vad tjejen har pratat om! :D

Nej, nu måste jag fortsätta...

1 kommentar:

  1. Det räcker att titta in i ögonen så förstår jag precis vad du menar, han kommer fälla flickorna som furor var han än går, även om han säger Ehhhh???

    Lycka till m packningen

    SvaraRadera