tisdag 16 augusti 2011

Att köra eller inte köra... det är frågan

Hahaha, klockan är 20:30 och jag tittar över på Danny här på soffan bredvid och undrar... "did you ever take a shower today?"... jaa, det är stora frågor som bearbetas hittills i Virginia...  Vi som egentligen har så mycket som borde tas tag i... jobb... bostad... husförsäljning i Kalifornien... tömning av möbler i Kalifornien... förflytt av möbler till Virginia... möjlig resa till Sverige...  och istället känns det som om vi bara försöker förtränga allt just nu.

Eller det är väl inte riktigt sant.  Vi väntar fortfarande på testresultat från min anhörigs biopsi för att se om jag ska åka till Sverige eller inte - men det verkar ta lite längre än vi hade hoppats.  Jag och Danny funderar därför på att sticka till Kalifornien snarast möjligt och passa på att tömma vårt hus innan barnen börjar skolan här i början av september.  Vi försöker räkna ut bästa alternativen för att skicka vårt bohag 420 mil.  Det känns ju inte direkt lockande att köra över hela USA igen efter vår bilsemester i sommar, men om vi inte hittar något fantastiskt företag som vill skicka våra grejor billigare så blir det nog jag och Danny i en lastbil i några dar...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar