måndag 29 augusti 2011

Min drom har gatt i uppfyllelse!

Jag ar gift med en lastbilschaffis!!!
Nar jag var yngre brukade jag skamta om att nar jag blir stor skulle jag bli en fluortant - ni vet en san som gick omkring pa skolorna och lat barnen skolja fluor. (dela ut koppar - ta tid- spotta... dela ut koppar - ta tid - spotta...) ...och sa skulle jag gifta mig med en lastbilschauffor.  Nar jag traffade Danny kunde jag nog aldrig tanka mig Mr. Snyggo som en chaffis, men han ar helt inne i det har!  Han har blivit en i ganget - han blinkar och gor handsignaler som jag aldrig har sett forrut.  Snart kan vi skriva en handbok om lastbilschaffisarnas olika signaler! Hahaha!

Igar korde vi ut ur New Mexico och vidare igenom Texas och Oklahoma och en bit in i Arkansas.  Vilket betyder att vi skulle kunna ta oss fram idag!!! Jag langtar saaaa efter mina alskade skruttungar!  Allt ar bara bra hemma hos farmor och farfar, men de forlorade strommen for tva dagar sedan i och med orkanen Irene och de sager att det kan ta 1 till 2 veckor innan de far tillbaks den - vi far hoppas att det bara ar en dalig uppskattning... 

Nu ar det dags for frukost.  De har agg och havregrynsgrot pa det har hotellet istallet for sliskiga donuts - tank vad lite det behovs for att gora mig glad! :)

Kram!

3 kommentarer:

  1. Har för mig att ni blev oväntat gravida en gång under en liknande resa. Är fyran på g?
    Kus P

    SvaraRadera
  2. Skont att det gar bra for er att kora! Jag kan riktigt se din man framfor mig med dom olika signalerna... min pojkvan for ca 20 ar sen var faktiskt lastbilschaffis :)))

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Härligt att läsa att du är glad :-)
    Kram

    SvaraRadera