torsdag 1 september 2011

Ar framme i Virginia. allt har gatt bra. Dannys foraldrar fick tillbaka strommen men har fortfarande ingen telefon eller internet anslutning. Jag har fatt lana min svagerskas I-pad for nu, men hoppas att snart kunna vara tillbaka med bloggen som vanligt igen.
Vi borjade flytta in i vart hus som vi ska hyra igar. Det har statt tomt i 2 ar, sa det ar mycket att stada innan vi kan satta in saker i koksskap och dyligt.

Doktorerna lyckades till slut fa till ett dranage pa Mamma och bilirubin vardet har borjat sjunka. Jag har kannt mig lite kluven om nar jag ska aka hem. Sjalvklart vill jag se Mamma sa fort som mojligt, men jag vill acksa garna vara har for barnens forsta dag i deras nya skola, da jag har en kansla av att jag kommer att vara borta ett tag nar jag val aker till Sverige. Barnen borjar pa tisdag och jag ska kolla mojliga flyg i mitten av nasta vecka. Jag hoppas att jag gor ratt val.

Kram

5 kommentarer:

  1. Det gör du, Danny klarar barnen o mamma behöver dig o din trygghet//Micke

    SvaraRadera
  2. Tanker pa dig och ber for din mamma.
    Kramar/Frida

    SvaraRadera
  3. Skönt att ni är framme, skönt att värdena har gått ner. Jag förstår ditt val och hade nog gjort likadant.
    Tänker på dig och din mamma.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Skönt att vara framme igen, och få komma igång med inflyttning, skolstar osv!
    Skönt också att de dina verkar klarat stormen rätt väl ändå, trots brist på telefon och internet.

    Det var ju bra att Monicas behandling kommit igång också. Nu håller vi tummarna för att hon får må så bra som möjligt under behandlingen.

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Hej ikko.
    En stor kram till dig. Träffade Monika som lärde min lilla 3 åring en massa bus när vi var hemma på Frösön. Vill bara skicka en kram till er. Hanna

    SvaraRadera