onsdag 28 september 2011

Nej, det blev inget tidningsformat...

Tänk att jag får vara Computer Nerd också!
...för jag kunde själv inte hitta igen allt som jag brukar ha på min sida!  Jaja, lite glatt gult blev det i alla fall.  Jag tänkte att det var dags att ta bort palmerna, då vi ju inte längre bor i Kalifornien.  Ska uppdatera mina texter också någon dag...

Sån här tid har jag aldrig normalt att kunna lägga på att utforma bloggen.  Man inser verkligen hur mycket tid som läggs på barnen när man inte är med dem!  Vad gjorde jag egentligen med mina dagar innan jag fick barn?  Jag kan allvarligt inte komma ihåg - och ändå skulle jag inte byta en dag!  Mamma har kännt sig skruttig hela dagen och mest sovit och då jag inte vill vara ute och ifrån henne några längre stunder så sitter jag alltså här och meckar med datorn. :)

Kram!

1 kommentar:

  1. Tycker att bloggen blev jättefin!
    Näe när man har mindre barn så tar det upp all tid, men det är en underbar tid när man som jag har en 20 åring och en 14 åring och minns tillbaka till den tiden när de var små :)
    Hoppas att din mamma snart mår bättre.

    Take care.

    SvaraRadera