lördag 17 september 2011

"Hundsyrran"

Har varit på en liten kvällspromenad med Mammas hund, Mitzy.  Vi var hem till huset och hämtade henne idag så att hon skulle få lite miljöombyte. ;)  Hon är en sån gullig hund och fullständigt avgudar min Mamma.  Jag gav henne en dush när vi kom hem och sedan har hon legat på Mammas säng hela dagen.  Såhär glad blev hon när vi kom för att hämta henne!  ...och ja, jag vet att jag blir kallad "syrran" - what can I say, vi är lite patetiska med våra hundar... ;)

2 kommentarer:

  1. Så underbart! Jag brukade kalla mina hundar för "Puppstjärtarna" och med ett sådant där lite fånigt bebisuttal.... men what the heck - they seems to like it!

    SvaraRadera
  2. Min pappa kallar sina hundar for mina brorssor sa jag tror det ar helt normalt i kretsar med folk som tycker om hundar. .. Sjalv ar jag inte speciellt fortjust i hundar sa jag tycker inte det ar lika smickrande som ajg tror min pappa tycker att det ar..

    Kram pa dig
    Mia

    SvaraRadera