lördag 17 september 2011

Raggsockorna på!

Jag är så trött, så trött, så trött - det kändes som om den här dagen aldrig skulle ta slut.  Det blev inte mer vila än de 2 timmarna på soffan i morse.
När jag kom in till Mamma vid lunchtid så satt hon uppe och åt i sitt rum.  Hon var mycket piggare och det verkar som om antibiotikan har gjort sitt jobb - så skönt!

Ikväll har jag skjutsat iväg våra fina vänner som vi bor hos till flygplatsen för en veckas semester i Turkiet. Stannade sedan för hos Mamma för att checka in och pussa henne godnatt, samt gått en långpromenad med Mitzy som har blivit lite för ignorerad idag...

Nu sitter jag med raggsockarna på med ett glas vin, kex och god ost.  Jag och Mitzy har en myskväll alldeles för oss själva.  Hon fick t.o.m. lite leverpastej på sin hundmat! :)

Kram och God natt!

2 kommentarer:

  1. det var väldigt fina raggsockor! skönt att höra att din mamma svarar på antibiotikan!

    SvaraRadera
  2. Det är du värd, skön kväll och god natt. Stor kämpakram till mamma och dig.

    SvaraRadera