fredag 9 september 2011

Motivationsbehov...

Ja, tydligen behöver jag nog lite motivation...
Fick detta email idag från websidan där man kan registrera hur långt man springer, cyklar etc.  Jag har ju bara gått på gymmet här i VA och har inte registrerat mig sedan vi åkte från Kalifornien första gången...  Rätt så coolt tycker jag!  Där de skriver hur mycket alla andra har tränat medan jag inte har... hmmm - jag måste nästan ut och springa idag....


Message body

Hey Erika,

Don't lose miles, calories or reps!

Your last workout was logged on 2011-06-30. Log your workout and keep your training schedule on track.

Log your workout > http://www.mapmyrun.com/workout/create/

See what the MapMyRUN Community has been up to since you last logged a workout:
Total Miles: 225, 441

Workouts Logged 19, 059

Calories Burned: 6, 722, 100

Total Routes: 29, 874


Stay Fit,
The MapMyRUN Team

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar