torsdag 8 september 2011

Mycket bättre dag idag!

Igår gick jag och väntade och väntade på mammas samtal.  När jag till slut fick tag på henne hade hon precis vaknat upp från operation.  Hon sa att allt de hade tänkt att genomföra blev gjort, så det var ju bra.  Har också pratat med henne nu på morgonen och då lät hon så mycket piggare och bättre på rösten - och då lättas min sten i bröstet litegrann.  ; /

Igår fick vi också ett telefonsamtal från vår mäklare i Kalifornien.  Det var några som kom in med ett väldigt starkt bud och tänker betala cash för hela huset! :D  De vill ha allt inspekterat, färdigt och köpt inom 3 veckor - wow, säger jag bara och hoppas verkligen att detta går igenom!  Det skulle underlätta så mycket för oss just nu då vi hade börjat tänka på att kanske behålla huset och hyra ut det istället.  Det är ju självklart mer fördelaktigt att få det sålt.

Håller tummarna! ;)

6 kommentarer:

  1. Va skont att hora att allt ar battre idag. Vissa dagar flyter allt som pa rals och allt kanns toppen och andra dagar ar helt hopplosa. Jag haller ocksa tummarna for er att ni far salt ert hus och att din mamma blir frisk snart! Kram pa dig!

    SvaraRadera
  2. Roligt med goda nyheter pa alla fronter!!
    Kramar
    Mia

    SvaraRadera
  3. Låter som en bra dag! Njut av den ordentligt!

    SvaraRadera
  4. Gilla på alla nyheter!! Härligt. kan inte bli en bättre start på helgen =)

    SvaraRadera
  5. Härligt att höra!! Skönt att hon fick in sitt dränage till slut, och att det verkar hjälpa henne att må lite bättre:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Skönt att höra!
    Har tänkt på er..
    Kram

    SvaraRadera